بلغارستان بهترین مکان برای راه اندازی کسب و کار از نظر CEE

موسسه KAP فعال در زمینه اخذ اقامت بلغارستان

جستجو در اخبار و مقالات

بلغارستان بهترین مکان برای راه اندازی کسب و کار از نظر CEE

راه اندازی کسب و کار در بلغارستان
راه اندازی کسب و کار در بلغارستان
بلغارستان به عنوان بهترین مکان برای راه اندازی کسب و کار جدید در بین کشورهای اروپای مرکزی و شرقی در "رتبه بندی تجارت یورونیوز" معرفی شد .

فهرست مطالب بلغارستان بهترین مکان برای راه اندازی کسب و کار از نظر CEE

بلغارستان بهترین مکان در CEE برای راه اندازی کسب و کار است.

بلغارستان به عنوان بهترین مکان برای راه اندازی کسب و کار جدید در بین کشورهای اروپای مرکزی و شرقی در “رتبه بندی تجارت یورونیوز” معرفی شد .

راه اندازی کسب و کار در بلغارستان و اخذ اقامت تجاری بلغارستان

این واحد رسانه ای در تحلیل خود در مجموع به پنج کشور اروپایی به ترتیب بلغارستان، ایرلند، هلند، سوئد و بریتانیا اشاره می کند که حائز این مهم می باشند.

 

اخذ اقامت تجاری بلغارستان
اخذ اقامت تجاری بلغارستان

 

مطالعه در مورد بلغارستان بیان می‌کند که این کشور “یک مرکز تجاری جدید بسیار ترجیح داده شده در اروپای شرقی” است و دلیل آن را “بوروکراسی نسبتاً کم مرتبط با راه‌اندازی یک شرکت، که تنها چند هفته طول می‌کشد” ذکر می‌کند. مالیات ثابت 10٪ ، و هزینه های اداری پایین، نیروی کار ارزان، هزینه های زندگی کم و … از جمله مزایایی است که یورونیوز به آن ها اشاره کرده است.

مشخص شده است که شرکت های خارجی هیچ محدودیت قانونی برای خرید زمین در کشور ندارند و به لطف عضویت بلغارستان در اتحادیه اروپا به بازار واحد اروپایی دسترسی دارند.
موقعیت ژئوپلیتیک بلغارستان در جنوب شرقی اروپا همچنین دسترسی راحت به سایر بازارهای تثبیت شده مانند یونان و ترکیه را فراهم می کند و در عین حال فرصت هایی را در صربستان و مقدونیه شمالی باز می کند.

بلغارستان همچنین اجازه ثبت شرکت از راه دور را می دهد.

دیگر مکان‌های برتر برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید، ایرلند با اقتصاد دیجیتالی توسعه‌یافته و نرخ‌های مالیاتی پایین 12.5٪ است. هلند نیز با «نیروی کار فوق‌العاده با تحصیلات و مهارت» و مشوق‌هایی برای کسب‌وکارهای جدید، به‌ویژه توسعه، و علی‌رغم نرخ مالیات شرکتی بالاتر 25.8 درصدی در این فهرست قرار دارد.

در هر دو کشور، مزیت عضویت در منطقه یورو ، که بلغارستان نیز برای آن تلاش می کند، و همچنین استفاده گسترده از زبان انگلیسی، مورد تاکید قرار گرفته است.

سوئد به عنوان “مرکز کسب و کار برای کارآفرینان فناوری” نیز بخشی از این رتبه بندی است .
به لطف معافیت های مالیاتی و یک سیستم حقوقی قوی، بریتانیا آخرین کشور در تحلیل است.

منبع خبر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *