اهداف موسسه KAP

موسسه KAP فعال در زمینه اخذ اقامت بلغارستان

اهداف موسسه KAP

اهداف موسسه KAP - مشاوره اخذ ویزا و مهاجرت
اهداف موسسه KAP - مشاوره اخذ ویزا و مهاجرت

این شرکت فعال در عرصه ارائه خدمات مهاجرتی می باشد، هدف اصلی این شرکت ارائه پکیج های مهاجرتی بصورت کامل تا راه اندازی کسب و کار برای متقاضی است، این مهم از دو مسیر محقق می گردد:

  • اخذ اقامت . سپس راه اندازی کسب و کار کوچک و متوسط بسته به توان مالی و حرفه و شرایط متقاضی
  • راه اندازی کسب و کار متوسط و بزرگ یا خرید فرانچایز های آماده و سپس اخذ اقامت متقاضی

در روش اول هدف اخذ اقامت متقاضی است، که پس از اخذ اقامت و ورود متقاضی در صورت تمایل او در جهت راه اندازی کسب و کار اقدام میگردد و از مشاوره تا اخذ کلیه مجوز ها و راه اندازی کسب و کار به ایشان خدمات لازم ارائه میگردد.

در روش دوم هدف راه اندازی کسب و کار با بودجه و در زمینه مورد نظر متقاضی می باشد. صد البته که اخذ اقامت نیز بعنوان یکی از الزامات جهت تضمین سرمایه گذاری برای متقاضی و خانواده او اخذ میگردد.

موسسه KAP در کشور بلغارستان،ترکیه و عمان دارای دفتر فعال بوده که هر دفتر بعنوان واحدی فعال به متقاضیان طرف قرارداد KAP خدمت رسانی می نمایند و تا زمانی که متقاضی احساس نیاز به مشاوره و همراهی داشته باشد همراه ایشان خواهد بود.

شرکت KAP معتقد است اخذ ویزای اقامت تنها 30 درصد از مسیر یک مهاجرت موفق است و 70% از مسیر در گرو برنامه ریزی، اشتیاق ، صیر و تلاش شخص متقاضی می باشد و ما با 20 سال تجربه فعالیت و همراهی با هزاران نفر از هموطنان مهاجر بعنوان “مربی مهاجرت” (Migration Coach) در این مسیر در کنار متقاضی خواهیم بود. 

KAP با شعار “شفافیت، دقیق نتیجه گر” فعالیت نموده و این شعار را در نفس های موسسه و همه همکاران میشود احساس کرد.