5 مکان ارزان برای اجاره خانه در لندن

موسسه KAP فعال در زمینه اخذ اقامت بلغارستان

جستجو در اخبار و مقالات

5 مکان ارزان برای اجاره خانه در لندن

فهرست مطالب 5 مکان ارزان برای اجاره خانه در لندن

مهاجرت لندن و تمام آنچه که باید در مورد اجاره خانه در پایتخت انگلیس و پادشاه متحد بریتانیا را بدانیم.  زمانی که قصد مهاجرت به یک کشور را داریم در کنار کار و تحصیل یکی از مهم ترین موضوعات محل زندگی است.

اطلاعات کلی درباره لندن

کشور انگلیس یکی از کشورهای بسیار پیشرفته در زمینه تولید و صنعت محسوب می‌شود. این کشور دارای فضای خدماتی مدرنی است.کشور انگلیس دارای1,572–23,829 km²  کیلومتر مربع وسعت است.این کشور رتبه پنجم در زمینه تولید ناخالص در سال 2015 را به خود اختصاص داد به طوری که در سال 2018 این رتبه به سوم رسید.واحد پول در کشور انگلیس پوند استرلینگ است. 

\ اخذ اقامت بلغارستان از طریق تجاری ، خرید ملک و تحصیلی

اقامت تضمینی اروپا – کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه KAP

<<پرداخت بعد از اخذ اقامت>>

مهم ترین موضوع در اجاره خانه بودجه هست، طبیعی هست هر چقدر بودجه بیشتری داشته باشیم خانه بهتری می توانیم برای زندگی اجاره کنیم.

در این مطلب تمام آنچه که در مورد اجاره خانه در لندن هست را برای شما گرد آورده ایم.

اجاره خانه در لندن

لندن و اجاره خانه

لندن به دلیل داشتن فرهنگ، بازار و تنوع به یک شهر فوق العاده برای یک خانواده تبدیل شده است

در این شهر شما با هر بودجه ای که دارید می توانید خانه مناسب خود را اجاره کنید، فقط کافیست در مورد اجاره خانه در لندن اطلاعات کافی داشته باشید

منطقه بکسلی | Bexley

این منطقه جزو ارازان ترین مناطق برای اجاره خانه است. یک خانه متوسط در این منطقه جنوب شرق لندن  2 هزار پوند ارزان تر از مناطق لندن است.

این منطقه تنها 35 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد و یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در کنار خانواده است. مراکز آموزشی در این منطقه در بخش عالی قرار دارند

\ اخذ اقامت بلغارستان از طریق تجاری ، خرید ملک و تحصیلی
اجاره خانه لندن

منطقه هورینگ | Havering

یکی دیگر از ارزان ترین مناطق برای اجاره خانه هورینگ است که در جنوب شرق لندن واقع شده است.

اجاره خانه در این منطقه 1084 پوند است و اگر قصد خرید در منطقه هورینگ را دارید 254 هزار پوند است. فاصلخ این منطقه تا مرکز شهر حدود 40 دقیقه است. 

اگر قصد سرمایه گذاری در ملک را دارید بهترین فرصت همین حالا است.

گوگل مپ

منطقه ساتون | Sutton

این منطقه در جنوب غربی شهر لندن و در مقابل هورینگ واقع شده است. قیمت خرید ملک در این منطقه در حدود ۲۹۴ هزار پوند بوده و برای اجاره یک خانه متوسط در ماه می بایست ۱۱۶۶ پوند در ماه بابت اجاره پرداخت نمایید. با وجود اینکه این منطقه تنها ۴۵ دقیقه با مرکز لندن فاصله دارد، دارای فضاهای سبز و تپه های زیبایی می باشد و همچنین یکی از مناطقی است که کمترین جرم را داشته و مناسب برای پرورش یک خانواده به شمار می رود.

مهاجرت به سوئد

گوگل مپ

اجاره خانه لندن

منطقه بروملی | Bromley

این منطقه جزو یکی از ارزان ترین محله ها برای اجاره در لندن است.  اجاره خانه در این منطقه در حدود 1275 پوند است و برای خرید خانه در این شهر تنها شما 350 هزار پوند نیاز دارید.

بروملی یک مسیر سریع را برای دسترسی ایجاد کرده و در حدود ۱۵ دقیقه زمان برای رسیدن به ویکتوریا نیاز است. در این منطقه فضاهای شهری خانگی زیادی وجود داشته و یکی از شادترین مکان ها برای زندگی در لندن به شمار می رود.

گوگل مپ

نتیجه

حال با توجه به گزینه هایی که برای شما ارائه گردید می توانید انتخاب نمایید. شاید حضور در مناطقی کم هزینه تر بتواند هزینه زندگی را کاهش داده و بتوان برای بخش های دیگری از زندگی هزینه بیشتری کرد. هرچند در کل و به تناسب شهر لندن همواره جزء گرانترین شهرهای دنیا می باشد اما شاید ارزان ترین محله های لندن بتواند در جهت رسیدن اهراف برخی افراد تاثیر بسزایی را ایفا کند.

مطالب مرتبط

2 پاسخ

  1. سلام من شهروند ایرانی امریکایی هستم گذرنامه امریکایی دارم و برای ۶ ماه میخواهم در لندن اقامت کنم ، چه مدارکی لازم دارم برای اجاره اتاق در لندن .

  2. سلام من شهروند ایرانی امریکایی هستم گذرنامه امریکایی دارم و برای ۶ ماه میخواهم در لندن اقامت کنم ، چه مدارکی لازم دارم برای اجاره اتاق در لندن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *