چرا مهاجرت به انگلستان جذاب است

موسسه KAP فعال در زمینه اخذ اقامت بلغارستان

جستجو در اخبار و مقالات

چرا مهاجرت به انگلستان جذاب است

فهرست مطالب چرا مهاجرت به انگلستان جذاب است

چرا مهاجرت به انگلستان جذاب است

انگلستان از جمله کشورهای پیشرفته و خوش آب و هوا در منطقه غربی قاره اروپا است. مهاجرت به انگلستان به دلایل مختلفی مانند داشتن زندگی مدرن، برخورداری از بهترین دانشگاه‌های دنیا با سطح علمی بالا، اقتصاد قوی و… برای اغلب مردم به خصوص ایرانیان جذابیت دارد. به طور کلی آشنایی با ویژگی‌ها و مزایای مهاجرت و زندگی در انگلستان برای افرادی که قصد اقامت در این کشور را برای تحصیل، کار یا زندگی دارند بسیار مهم است. در این مقاله به بررسی مزایای مهاجرت به انگلیس خاصه “مهاجرت تحصیلی” به این کشور خواهیم پرداخت.

سطح زندگی بالا با مهاجرت به انگلستان

 

انگلستان در زمینه‌های مختلفی از جمله اقتصادی در شمار کشورهای پیشرفته دنیا قرار دارد. به طوری که اغلب سیاست‌های این کشور تاثیرات بسزایی بر امور سیاسی و اقتصادی منطقه و حتی دنیا می‌گذارد. همچنین دولتمردان انگلستان به مواردی مانند کیفیت زندگی، اشتغال و سطح درآمد شهروندان خود بسیار اهمیت داده و سیاستگذاری‌های مطلوبی را نیز در این باره اتخاذ و اجرا می‌کنند. به طوری که اغلب شهرهای بزرگ و پرجمعیت این کشور از کمترین میزان بیکاری به نسبت جمعیت شان برخوردار هستند.

در واقع مهاجرت به انگلستان برای افراد دارای تحصیلات و مسلط به زبان انگلیسی آینده روشنی را در بر خواهد داشت. تعادلی که میان هزینه‌ها و کسب درآمد در انگلستان وجود دارد از دیگر مواردی است که باعث شده مهاجران و به ویژه ایرانیان از کیفیت زندگی مناسبی در این کشور برخوردار شوند. بنابراین جای نگرانی برای گران بودن زندگی و بالا بودن هزینه‌ها در انگلستان و شهرهای مهم آن از جمله لندن وجود ندارد.

برخورداری انگلیس از بالاترین سطح سیستم آموزشی

از دیگر نقاط قوت انگلستان می‌توان به برخورداری این کشور از بالاترین سطح سیستم آموزشی در اروپا و دنیا اشاره کرد. وجود کالج‌ها و دانشگاه‌های معتبری مانند آکسفورد، کمبریج و… به همراه اساتید برجسته و معروف دنیا نشان می‌دهد که کیفیت آموزش در این کشور بسیار مهم است.  مواردی مانند پروژه‌های تحقیقاتی گسترده، کتابخانه‌های تاریخی، برنامه‌های کارورزی منظم در بهترین سازمان‌ها و شرکت‌های بین‌المللی، آزمایشگاه‌های پیشرفته و مجهز سبب شده تا مهاجرت تحصیلی به انگلستان از محبوبیت بالایی برخوردار گردد.

\ اخذ اقامت بلغارستان از طریق تجاری ، خرید ملک و تحصیلی

به طوری که سالانه بسیاری از مهاجران ایرانی به منظور تحصیل در دانشگاه‌های این کشور به دنبال اخذ اقامت در انگلستان هستند. همچنین دانشجویان برتر و نخبه می توانند از بورسیه تحصیلی دانشگاه‌های انگلیس استفاده کرده و به تحصیل رایگان بپردازند. بر همین اساس چنانچه از رزومه شغلی و تحصیلی قوی برخوردار هستید ادامه تحصیل در دانشگاه‌های این کشور گزینه بسیار مناسبی برای تان به شمار می‌آید.

سرمایه‌گذاری و کارآفرینی موفق

مهاجرت به انگلستان با توجه به امکان سرمایه‌گذاری و کارآفرینی موفق در این کشور بسیار جذاب است. در حال حاضر این کشور اروپایی در خصوص تجارت و سرمایه‌گذاری برتر در جایگاه دهم دنیا قرار گرفته است. استارت آپ ها در انگلیس با کمک‌های متعدد دولتی از بهترین شرایط رشد برخوردار هستند. این کشور به عنوان بزرگترین و برترین بازارهای مالی دنیا توانسته است در جذب بسیاری از سرمایه‌گذاران خرد و کلان از نقاط مختلف دنیا از جمله ایران بسیار موفق باشد.

\ اخذ اقامت بلغارستان از طریق تجاری ، خرید ملک و تحصیلی

به طور کلی زیرساخت‌های هر کشور و کیفیت آن نقش مهمی در رضایت و کیفیت سطح زندگی شهروندان آن دارد. انگلستان در زمینه‌های مختلف شهری مانند شبکه حمل و نقل، خدمات شهری، مراکز تفریحی و گردشگری، فضای سبز و بسیاری موارد دیگر دارای زیرساخت‌های بسیار قوی است. این امر باعث شده تا زندگی مردم و مهاجران در این کشور بسیار آسان و مدرنیته باشد. اغلب شهرهای انگلستان از جمله لندن، لیورپول، منچستر، بیرمنگام و… در خصوص خدمات شهری مانند حمل و نقل عمومی در سطح بالایی از تکنولوژی و امکانات قرار دارند. به طوری که اغلب افراد تمایل به رفت و آمد بوسیله ناوگان حمل و نقل عمومی داشته و کمتر از وسایل نقلیه شخصی استفاده می‌کنند.

جهت دریافت مشاوره فرم ذیل را تکمیل کنید

تماس با دفتر تهران

02188671632
02188671635

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *