مهاجرت به مکزیک + روش های اقامت تضمینی

موسسه KAP فعال در زمینه اخذ اقامت بلغارستان

در حال حاضر موسسه KAP خدمات اقامت و مهاجرت به مکزیک را ارائه نمیکند

\ اخذ اقامت بلغارستان از طریق تجاری ، خرید ملک و تحصیلی

مهاجرت به مکزیک تضمینی یکی از پر جمعیت ترین کشورهای جهان مکزیک است که در آمریکای شمالی قراردارد .

ایالت متحده مکزیک در جنوب آمریکای شمالی واقع شده و با ایالت آمریکا، بلیز و گواتمالا همسایه است و از مرزهای دریایی با کوبا و هندوراس مشترک هستند. از طرفی اقیانوس آرام در جنوب و غرب آن، خلیج مکزیک در شرق و دریای کارائیب در جنوب شرقی این کشور قرار دارند.

مهاجرت به مکزیک روش های متفاوتی دارد و شما تنها با اخذ ویزای مکزیک امکان ورود به این کشور را خواهید داشت. 

مرکز تحقیقات پیو گزارش داد که تعداد مهاجران غیر قانونی که وارد آمریکا شده اند در حدود 11 میلیون نفر بوده است و 55 درصد مهاجران از مکزیک می آیند. در چند ماه اخیر چندین رسانه خبری گزارش کرده اند که بسیاری از دیپورت ها و موارد مهاجرت غیرقانونی در سراسر ایالات متحده گزارش شده است.

شرایط زندگی در مکزیک چگونه است

زندگی در مکزیک در مقایسه با سایر کشورهایی چون ایالات متحده، کانادا و اروپا  راحت تر است. هزینه وسایل نقلی عمومی به مراتب بسیار پایین تر است.  قیمت خدمات تلفن در مکزیک پس از اصلاحات قانونی که در سال 2014 و اوایل سال 2015 انجام شده است باعث شده است که مکالمه با تلفن ثابت نسبت به گذشته در مکزیک ارزانتر شود.

مصرف آب لوله کشی برای ساکنین این کشور بسیار ارزان است اما در مقابل هزینه برق بسیار بالا است که با توجه به یارانه دریافتی این هزینه جبران می شود.

مزایای زندگی در کشور مکزیک

برای افرادی که تصمیم دارند در کشور مکزیک زندگی و تحصیل کنند از مزایای آن می توان به موارد ذیل اشاره کرد مکزیک نیز از این استثنا خارج نیست. در اینجا چند مورد از مزایا و معایب زندگی در مکزیک ذکر شده است. آب و هوا: مکزیک یک کشور بزرگ است و به طور معمول سراسر آفتابی است. مکزیک آب و هوای متنوعی دارد و این آب و هوای متنوع برای همه افراد چیزهایی را فراهم کرده است. سواحل دریای کارائیب در شرق ، خلیج مکزیک در شمال ، شبه جزیره یوکاتان و اقیانوس آرام در غرب همه آب و هوای گرمسیری دارند.

مهاجرت به مکزیک - اقامت تضمینی مکزیک

مهم‌ترین شهرهای کشور مکزیک

مهم‌ترین شهرهای کشور مکزیک، مکزیکوسیتی است.

آکاپولکو

یکی از شهر های زیبا بعد از مهاجرت به مکزیک آکاپولو هست همه درباره آکاپولکو (Acapulco)، اقامتگاه ساحلی درخشانی که در اواسط قرن بیستم محل سکونت ستاره هایی مانند سیناترا، باردوت و الیزابت تیلور بود، شنیده اند. شهری ساحلی که اگر برای استراحت به این شهر سفر کردید حتما ماهی های تازه را تجربه کنید.

مهاجرت به مکزیک - اقامت تضمینی مکزیک

مونتری

مونتری در شمال مکزیک واقع ‌شده و مرکز تجاری و شرکت‌های مکزیکی و بین‌المللی مکزیک در این شهر بنا شده‌اند. این شهر نهمین شهر بزرگ کشور مکزیک، دومین شهر ثروتمند این کشور و شصت و سومین جایگاه را در جهان دارد.

\ اخذ اقامت بلغارستان از طریق تجاری ، خرید ملک و تحصیلی

زبان و مذهب مردم مکزیک

برای مهاجرت به مکزیک یکی دیگر از سؤالاتی که با آن مواجه می‌شویم، درباره زبان و دین مردم است. در حالت کلی ۶۸ زبان رسمی در هنگام معرفی کشور مکزیک ثبت شده است که از میان آن‌ها حدود ۹۷ درصد مردم به اسپانیایی صحبت می‌کنند و این زبان به‌عنوان زبان ملی مکزیکی‌ها شناخته شده است.

 زبان انگلیسی به طور گسترده‌ ای در کسب و کار در شهرهای مرزی و نیز توسط 1 میلیون شهروند آمریکایی که در کشور مکزیک زندگی می‌کنند استفاده می‌ شود. دولت مکزیک 68 زبان ملی را به رسمیت می شناسند .کشور مکزیک دارای زبان اشاره نیز می باشد که توسط بسیاری از افراد ناشنوا صحبت می شود و یک یا دو زبان نشانه بومی نیز وجود دارد.

\ اخذ اقامت بلغارستان از طریق تجاری ، خرید ملک و تحصیلی

نظام آموزشی تحصیل در مکزیک

نظام آموزشی کشور مکزیک با رتبه ۲۳جهانی در لیست برترین نظام آموزشی دنیا قرار دارد. فضای آموزش ابتدایی در کشور مکزیک به این  صورت است که آموزش پایه در این کشور به طور کلی در سه قسمت مشخص رویت می‌شود: دوره ابتدایی سال‌های اول تا ششم را شکل می‌دهد و دوره متوسطه از سال هفتم تا نهم آغاز می‌شود و دبیرستان نیز از سال دهم تا دوازدهم را در برمی‌گیرد.

تحصیل رایگان در مکزیک

شما می‌توانید از طرح دوره‌های تخصصی و ویژه استفاده کنید که می‌تواند برای شما تحصیل در دانشگاه‌های وابسته به کشور مکزیک را نیز صورت دهد. این طرح در سال‌های اخیر بسیار مورد حمایت قرار گرفته است و دولت نیز سهم ۴۱ درصد را به این بخش اختصاص داده است در طرح دوره‌های تخصصی و ویژه در کشور مکزیک اول از هر چیز باید بدانید که تقاضای شما یک بار بررسی می‌شود و به هر دلیلی اگر با تقاضای شما مخالفت صورت بگیرد شانس شما در این طرح به حداقل رسیده و باید به سراغ طرح‌های دیگری بروید. 

اعزام دانشجو به مکزیک و پذیرش تحصیلی

پاسپورت که تا حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد

تکمیل فرم درخواست دانشگاه

مدارک تحصیلی مربوط به قبل از دوره مورد تقاضا شما

مدارک زبان، انگلیسی یا اسپانیایی

هزینه زندگی در مکزیک