تکنولوژی مخابراتی در بلغارستان

موسسه KAP فعال در زمینه اخذ اقامت بلغارستان

جستجو در اخبار و مقالات

تکنولوژی مخابراتی در بلغارستان

فهرست مطالب تکنولوژی مخابراتی در بلغارستان

تکنولوژی مخابراتی در بلغارستان

باتوجه به اینکه کشور بلغارستان در زمینه IT و علوم مخابراتی در حال تبدیل به یک قطب در اروپا میشود باسرعت هر چه تمام تر در حال تکمیل زیر ساختهای خود در زمینه تلفن همراه و ثابت ، اینترنت پر سرعت ، تلویزیون ماهواره ای و اپلیکیشنهای تلویزیون موبایل می باشد.

برخی اپراتورهای لوکال و بین المللی که در این کشور فعالیت دارند عبارتند هستند از  A1 ، vivacom  ، yettel  میباشد که در  ارائه خدمات  با سرعتی خیره کننده در حال پیشی گرفتن ازهم هستند . بطوریکه در حال حاضر حدودا در ارائه خدمات 5گیگا بایت تنها 10 درصد ازمیانگین اروپا پایین تر است .

شرکتA1 حدود 51 درصداز سهم این بازار را به خود اختصاص داده است و 78 شهر بزرگ و 137 شهر کوچک رابصورت5گیگا بایت پوشش میدهد .

همانند اکثر کشور های دنیا در بلغارستان نیز سیم کارتها به دو صورت اعتباری و دائمی عرضه میگردند.

سیم کارت اعتباری

این نوع سیمکارت در دسترس کلیه افراد کشور بخصوص توریستها میباشد که بصورت ماهانه بین 10 الی 15 لوا قیمت دارد بسته به نوع و زمان خریداری این نوع سیمکارتها دارای 10 گیگا بایت اینترنت با سرعت بسیار خوب و مکالمه محدود در کشور بلغارستان را دارد که یا مکالمه و اینترنت آن پایان می یابد یا زمان یکماهه آن البته این سیم کارتها قابل شارژ میباشد و دستگاه های مخصوص شارژ آن در کلیه نقاط عمومی در دسترس است. در صورت استفاده نکردن از این نوع سیم کارت برای مدت حداکثر 6 ماه سیم کارت خواهد سوخت .

سیم کارت دائمی

این نوع سیم کارتها فقط برای افراد مقیم کشور بلغارستان میباشد که طی یک قرارداد 2 ساله در دسترس می باشد و تا پایان قرارداد امکان فسخ آن وجود ندارد.

این نوع سیم کارتها با هزینه 20 الی 30 لوا با اینترنت پرسرعت نامحدود و مکالمه درون شبکه ای نامحدود و هزینه sms جداگانه محاسبه میگردد.

این نوع سیم کارتها خدمات بیشتری فقط از یک خط ساده دارند بعنوان مثال پس از گذشت 6 ماه از مالکیت آن میتوانید انواع گوشی موبایل، تلویزیون،آی پد و … را بصورت اقساط تهیه کنید یا در صورت خرید نقدی با تخفیف های ویژه خریداری کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *