آشنایی با شهر صوفیه پایتخت بلغارستان 2023

موسسه KAP فعال در زمینه اخذ اقامت بلغارستان

جستجو در اخبار و مقالات

آشنایی با شهر صوفیه پایتخت بلغارستان 2023

شهر صوفیه پایتخت بلغارستان 2023
شهر صوفیه پایتخت بلغارستان 2023

فهرست مطالب آشنایی با شهر صوفیه پایتخت بلغارستان 2023

شهر صوفیه پایتخت بلغارستان 2023 در نگاه اول، صوفیه ممکن است کاملاً یکدست به نظر برسد، اما اگر زمان بیشتری را در این پایتخت بگذرانید، به خصوص اگر در اینجا زندگی می کنید، متوجه تفاوت ها در محله های آن خواهید شد  برخی شلوغ تر هستند و برخی خلوت تر است

مناظر مختلفی از شهر از مناطق کوهستانی دیده می شوند که شما را شگفت زده میکند در این مطلب از گروه تحریریه کارسازان آریان پارس میخواهیم 4 منطقه جالب در صوفیه را به شما معرفی کنیم.

بویانا و کلیسای قرن 19

در جنوب غرب و در مرتفعترین نقطه شهر است  محله ای  با بافت خانه های ویلایی و آپارتمان های نچندان بلند  بلغارستان بناهای تاریخی متعددی را در خود جای داده که هر کدام با ویژگی های منحصر به فرد و جذابیت های خیره کننده بسیار چشم نواز هستند و حتی برخی از آن ها در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند.کلیسای تاریخی بویانا در بلغارستان در منطقه بویانا قرار گرفته است.

معمولا از منازل می توان چشم اندازی زیبا از جنوب به مرکز صوفیه را از پنجره مشاهده کرد  تراکم ویلا ها یا مجتمع های مسکونی زیاد نیست و بهتر است در فصل زمستان برای آرامش خودتان از خودرو های دو دیفرانسل  استفاده کنید تا با بارش برف دچار مشکل نشوید.

\ اخذ اقامت بلغارستان از طریق تجاری ، خرید ملک و تحصیلی

Lozenets-- لوزنتس

  • یکی از پرطرفدارترین مناطق صوفیه برای آپارتمان نشینان و یکی از گران ترین محله های صوفیه برای زندگی است. بسته به اینکه در طبقات بالا یا پایین زندگی می کنید، اکثر اوقات می توانید کل صوفیه را از بالکن آپارتمان خود ببینید. یکی از چالش های زندگی در این منطقه کمبود جای پارک است.
Lozenets 2-لوزنتس

3- سنتر (مرکز شهر) -Sofia center

شهر صوفیه پایتخت بلغارستان 2023.

اگر شما هم جزو اتفرادی هستید که علاقه مند به زندگی در کنار ساختمان‌های تاریخی، خیابان‌ها و پیاده‌روهای باریک، کافی‌شاپ‌ها در هر گوشه از خیابان هستند و تمایل به پیاده‌روی  در محیط پررفت و آمد شهری دارند، این محله واقع در مرکزی ترین نقطه شهر است. کلیه امور روزمره را می توان با پای پیاده حتی بدون نیاز به حمل و نقل عمومی انجام داد. مناطق مرکزی شهر از نظر ظاهری کمی قدیمی به نظر می آید  و ممکن است شب هنگام به دلیل زندگی شبانه کمی پرسرصداتر از دیگر مناطق مسکونی باشد.

 

Sofia center

شهر دانشجویی - Studentski grad

همان طور که از نامش پیداست نقطه ای از شهر است که تعداد زیادی از دانشگاه ها و همچنین خوابگاه‌های دانشجویی در اینجا گردهم آورده شده اند، هزاران دانشجو همه روزه در این منطقه به دانشگاه های خود رفت و آمد میکنند و برای خوردن غذا دور هم در رستوران های بی شمار این منطقه جمع می شوند، زندگی می‌کنند، جشن می‌گیرند و درس می‌خوانند. این منطقه در تمام طول هفته پر رفت و امد و شب هنگام کمی پر سرصدا است . اما بسیار سرزنده و سرگرم کننده است.

Studentski grad
مناطق بیشتری از شهر زیبای صوفیه را در مقالات بعدی معرفی خواهیم کرد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *