شرایط زندگی در فرانسه برای ایرانیان

موسسه KAP فعال در زمینه اخذ اقامت بلغارستان

جستجو در اخبار و مقالات

شرایط زندگی در فرانسه برای ایرانیان

فهرست مطالب شرایط زندگی در فرانسه برای ایرانیان

زندگی در فرانسه و شرایط زندگی در این کشور موضوعی هست که د راین مطلب به آن کامل پرداخته ایم.

مقدمه

طبق نظر سنجی که Expat Insider در سال 2019 انجام شد 97 درصد از افرادی که به کشور فرانسه مهاجرت می کنند از زندگی در فرانسه  راضی هستند. 

در همین حال، در نظرسنجی Expat Explorer ۲۰۱۸ HSBC، فرانسه برای میزان لذت مردم از زندگی خانوادگی در جایگاه سوم قرار گرفت. شما همچنین می‌توانید منتظر زندگی در کشوری باشید که برای تربیت بچه‌ها و ارائه آموزش و مراقبت از کودکان در رتبه دوم قرار دارد.

\ اخذ اقامت بلغارستان از طریق تجاری ، خرید ملک و تحصیلی

رضایت زندگی در فرانسه

طبق گزارش سازمان بهداست جهانی از سال 2017 امید به زندگی در میان مردم بیشتر شده است. زندگی در فرانسه علاوه بر بزرگسالان برای کودکان هم جذابیت های زیادی دارد و این کشور توجه ویژگی به تربیت کودکان دارد.

نظرسنجی Expat Explorer ۲۰19 HSBC کامل توضیح می دهد که 76٪ از مهاجران گفته‌اند که وضعیت سلامتی فرزندان آن‌ها در فرانسه در شرایط مطلوبی است.

فرانسه رتبه 4 در ثبت مکان های دیددنی در یونسکو را دارد و بیستر از 44 مکان دیدنی در این کشور است که شما برای اوقات فراغت می توانید از آنها استفاده کنید.

پاریس دارای مکان های مشهوری از جمله برج ایفل،طاق پیروزی، کلیسای جامع نتردام و موزه لوور می‌باشد که پاریس را

به یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری بین‌المللی در جهان تبدیل کرده است.

حمل و نقل در فرانسه

هزینه خودرو شخصی در این کشور بالا هست به طور مثال هر لیتر بنزین در این کشور برابر با 73/1 دلار می باشد ، همچنین هزینه های تعمیرات بالای خودرو سبب شده  بیشتر مردم ترجیح بدهند  که با وسایل حمل و نقل عمومی به کارهای روزمره برسند.

مترو فرانسه یکی از سریع ترین مترو های جهان است که 14 خط مترو در داخل شهر و حومه دارد که برای هر سفر یک طرفه بلیط آن برابر با 70/1 یورو است.

برای استفاده از تاکسی  در ساعاتی که ترافیک عادی هست مبلغ 25.20 € باید پرداخت کنید.

\ اخذ اقامت بلغارستان از طریق تجاری ، خرید ملک و تحصیلی

خوراک در فرانسه

یکی از مهمترین بخش هایی که برای زندگی در فرانسه باید به آن توجه کنیم هزینه مواد غذایی است که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره کرده ایم

رستوران در فرانسه

غذا خوردن و رستوران رفتن در پاریس، بدون شک یکی از بهترین بخش‌های سفر شما به این شهر زیبا است. با وجود غذاهای لذیذ و رستوران‌های عالی که در سطح دنیا مشهور هستند، زندگی درفرانسه، باید برای رستوران رفتن وقت بگذارید.  رستوران‌هایی که به خاطر کیفیت غذا، سرویس‌دهی عالی و موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای که دارند، محبوب مردم و اهالی شهر هستند و بسیاری از آن‌ها در این کشور ستاره هستند.

هزینه اجاره خانه در فرانسه

اینکه کدام منطقه از فرانسه را برای زندگی انتخاب می کنید تاثیر بسیار زیادی برای هزینه منزل دارد.

قیمت مسکن در این شهر از میانگین بین المللی بالا تر می باشد بنابراین توصیه می شود آپارتمانی در حاشیه مرکز شهر اجاره کنید.

برای اجاره آپارتمان نرخ های متفاوتی وجود داره ولی نرخ ها به صورت کل تقریبا به شرح زیر است :

  1. اجاره آپارتمان در مرکز شهر برابر با 657.17 € است

  2. اجاره آپارتمان یک خوابه در خارج از شهر برابر با 512.40 € است .

  3. آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر  برابر با 1,225.84 € است

  4. آپارتمان سه خوابه در حاشیه شهر 953.62 € است.

بسیاری از افراد که قصد مهاجرت از طریق خرید ملک و تمکن مالی در کشور فرانسه را دارند به دنبال خرید خانه در این کشور هستند.

برای زندگی در فرانسه و خرید خانه در مرکز شهر پاریس هر متر مربع برابر با 5,079.14 € است.

\ اخذ اقامت بلغارستان از طریق تجاری ، خرید ملک و تحصیلی

درآمد و حقوق در فرانسه

اگر شما هم جزو افرادی هستید که زندگی در فرانسه را همراه با کار انتخاب کرده اید باید در مورد میزان حقوق و دستمزدها در این کشور اطلاع کامل داشته باشید. شغل شما مانند همه جای دنیا با دستمزد دریافتی شما رابطه مستقیم دارد . در بین تمام مشاغل افرادی که شغل مدیر بازرگانی را دارند بالاترین درآمد را کسب می کنند. در این کشور میانگین دستمزد برای افرادی که در فرانسه کار می کنند چیزی حدود ۶۰۸۰۰ یورو در یک سال می باشد که پایین ترین دستمزد ۸۲۴۰ یورو و بالاترین آن ۲۶۹۰۰۰ یورو در سال است.

امنیت مالی در فرانسه

برای زندگی در فرانسه یکی از شاخص های مهم به عنوان کشور هدف است . اگر شما شرایط استخدام در یکی از دستگاه های دولتی کشور فرانسه را داشته باشید تا آخر عمر تحت پوشش اداره زندگی بسیار خوبی خواهید داشت.

کشور فرانسه هم مانند ایران شغل های پزشکی و مخصوصا دندانپزشکی درآمد بسیار خوبی برای افرادی که در فرانسه زندگی می کنند برخوردار هستند زیرا این کشور در سه سال گذشته رشد 32 درصدی در زمینه پزشکی داشته است.

در نظر داشته باشید که رشته‌های برق و همینطور راه سازی و ساختمان سازی از امنیت مالی برخوردار است

ازآنجایی که این کشور مهد هنر و مد است اگر رشته شما طراحی لباس و یا  یکی از  شاخه های هنر باشد باید بسیار قوی ظاهر شوید چرا که این کشور در این زمینه به راحتی استخدام نمی کند و باید هنر بسیار بالایی داشته باشید.

 این کشور از میانگین درآمدزایی کل دنیا بالاتر است و این رقم به نوبه خود ارزشمند و قابل قبول خواهد. بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *