اقامت بلغارستان +تضمینی-2021

موسسه KAP فعال در زمینه اخذ اقامت بلغارستان

جستجو در اخبار و مقالات

اقامت بلغارستان +تضمینی-2021

اقامت بلغارستان +تضمینی-۲۰۲۱
اقامت بلغارستان +تضمینی-۲۰۲۱

فهرست مطالب اقامت بلغارستان +تضمینی-2021

اقامت بلغارستان +تضمینی-2021 و تمام راه هایی که شما از طریق آن می توانید برای خود و خانوادتان اقامت دریافت کنید.

مقدمه

کشور بلغارستان در جنوب شرقی اروپا قرار دارد و از سال 2007 رسما وارد اتحادیه اروپا شده است. کشور بلغارستان با توجه به رشد چشمگیری که در سال های گذشته داشت، درسال 2023 رسما وارد حوزه شنگن می شود.

پایتخت بلغارستان صوفیه است. این شهر یکی از شهرهای بزرگ بلغارستان بوده و از شهرهای قدیمی بلغارستان به حساب می‌آید در نتیجه شاهد مکان‌های تاریخی زیادی در شهر صوفیه خواهید بود. شهر صوفیه بیش از ۳ میلیون نفر جمعیت دارد و مجاور کوه‌های ویتوشا در سمت غرب بلغارستان واقع شده است.

شاید برای شما سوال پیش بیاد که حوزه شنگن شدن یک کشور چه مزیت ای داره! در ادامه به طور کامل شرح خواهیم داد. این کشور از مزایایی چون نظام بهداشت و درمان با برخورداری  از کیفیت عالی، نرخ مالیات پایین، و دسترسی به بازار اتحادیه اروپا برخوردار است.

popolar

جمعیت

7 میلیون نفر

BGN

واحد پولی

لو-BGN

din

دین

مسیحیت ارتدوکس

weather

آب و هوای بلغارستان

کشور بلغارستان دارای آب و هوای معتدل است. از نظر آب و هوایی شباهت به ایران دارد، تابستان های گرم و زمستان های سرد. این کشور از ماه دسامبر تا اواسط مارس هوای برفی و سرد را تجربه می کند.بیشتر اقلیم بلغارستان دارای آب و هوای سرد و کوهستانی است و نواحی ساحلی دریای سیاه نیز آب و هوایی معتدل و مرطوب دارد. دامنه دما در مناطق مختلف به طور قابل توجهی متفاوت است.

ماه های زمستان در وارنا، به طور متوسط روزانه حداقل -1 درجه سانتیگراد و اوج 6 درجه سانتی گراد را ببینید. بارش در اوت ماه دسامبر در اوج خود است، با 63 میلی متر بارش ثبت شده به طور متوسط، اما در ماه ژانویه به طور چشمگیری کاهش می یابد، زمانی که متوسط بارش در ماه فقط 28 میلی متر در حدود 8 روز از ماه است. بارندگی تا ژوئن نسبتا کم است، در حالی که ماهانه به طور متوسط 64 میلی متر است.

اقامت بلغارستان +تضمینی-2021
location

موقعیت بلغارستان

برای دریافت اقامت بلغارستان +تضمینی-2021 مهم است که شما موقعیت  این کشور از لحاظ استراتژیکی و کشور های همسایه را بدانید.

در شمال این کشور جمهوری رومانی با ۶۰۸ کیلومتر مرز مشترک قرار دارد. در غرب با جمهوری پیشین یوگسلاوی (صربستان با طول مرز ۳۱۸ کیلومتر و مقدونیه با مرز مشترک ۱۴۸ کیلومتری) همجوار می‌باشد. در جنوب با کشور یونان (۴۹۸ کیلومتر) و ترکیه (۲۴۰ کیلومتر) هم‌مرز است. در خاور این جمهوری دریای سیاه قرار دارد.

اقامت بلغارستان +تضمینی-2021
farhang

فرهنگ بلغارستان

فرهنگ کشور بلغارستان تا حد زیادی به فرهنگ کشور های اروپایی و ترکی نزدیک است. بلغارستان یک کشور با تاریخ و گذشته با اصالت هست که این را از جشن های سنتی و توجه به آداب و رسوم آن ها می توان دریافت. از انواع مراسم های سنتی می توان به مراسم صبح جولای، مراسم بابا مارتا، مراسم رقص آتش و مراسم برداشت انگور اشاره کرد.

جشن بابامارتا

جشن بابا مارتا (مادر بزرگ مارتا) در بلغارستان، جشن پدیداری بهار است. اولین روز از ماه مارس از زمان‌های پیشین به این روز معروف بوده و تعطیلی ملی است. بلغارها خود را برای جشن گرفتن این روز از قبل آماده می‌کنند

مراسم رقص آتش

در این روز مردم بلغارستان با پوشیدن لباس های مخصوص آتش  به صورت دسته جمعی، سمت چشمه های سنت کنستانتین حرکت می کنند و طی آدابی سنتی و رسم های مخصوصشان پاهای خود را می شورند.. پس از غروب آفتاب، مردم آتش بزرگی درست می کنند و دور آن رقص سنتی بلغاری (Horo) را انجام می دهند، رقص تا زمانی که آتش بسوزد و تنها خاکستر نیمسوزش باقی بماند ادامه پیدا می کند. 

 

جشنواره گیلاس در کیوستندیل

یکی از بزرگ ترین جشنواره های کشور بلغارستان است که به مدت  دو روز در نیمه دوم ماه ژوئن در کیوستندیل (باغ میوه بلغارستان) برگزار می شود. جشن باغ های میوه ای این منطقه همزمان با اولین نمایشگاه میوه های ملی کشور در سال ۱۸۹۶ آغاز شد و از آن زمان تا به حال حسابی مشهور شده است.

اقامت بلغارستان +تضمینی-2021
home

خانه در بلغارستان

در کنار اقامت از طریق  سرمایه گذاری، خرید خانه در بلغارستان هم یکی از روش های رایج برای اقامت بلغارستان +تضمینی-2021 و دریافت ویزای این کشور هست.

با توجه به رشد چند سال اخیر خانه در این کشور، شما با خرید خانه یک سرمایه گذاری امن انجام داده اید.

تمام مراحل خرید خانه و پرداخت پول به صورت مرحله به مرحله هست. دریافت شماره شناسایی BULSTAT و شماره مالیاتی خاص از جمله مراحل خرید ملک در بلغارستان است.

قیمت خانه کاملا در تمام شهر های بلغارستان متفاوت است.

اقامت بلغارستان +تضمینی-2021

قیمت خانه در صوفیه

1– آپارتمان 65 متری همراه یک اتاق خواب که سال ساخت آن به سال 2019 است با پرداخت 42 هزار یورو می تونید خریداری کنید.

2- آپارتمان  63 متری که سال ساخت آن به سال 2020 بر می گردد شما می توانید با پرداخت 60 هزار یورو خریداری کنید.

3- یک آپارتمان 55 متری که سال ساخت 2019 است را می توانید با قیمت 54 هزار یورو خریداری کنید

قیمت خانه در وارنا

1-آپارتمان 40 متری با بهره گیری از متریال ایتالیایی کاملا نوساز 36 هزار است.

2- آپارتمان  45 متری که سال ساخت آن به سال 2019بر می گردد شما می توانید با پرداخت 34 هزار یورو خریداری کنید.

 

اقامت بلغارستان +تضمینی-2021
home

مواد غذایی در بلغارستان

رستوران

رستوران در بلغارستان

bash

باشگاه در بلغارستان

sar

راه اندازی کسب و کار در بلغارستان

راه اندازی کسب و کار در کشور بلغارستان به دلایل مختلفی یک تجارت پر سود است.

بلغارستان به دلیل پایین بودن هزینه نیروی کار  خودرو سازانی مانند رنو، بی ام و، فورد و آئودی را برای مونتاژ قطعات جذب کند.

بلغارستان به دلیل برخورداری از معادن فولاد و دشت های آفتابگردان  یکی از کشورهای مهم اتحادیه اروپا است.
اگر قصد دریافت ویزا از طریق کارآفرینی را دارید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

راه اندازی کسب و کار در کشور بلغارستان به دلایل مختلفی یک تجارت پر سود است.

بلغارستان به دلیل پایین بودن هزینه نیروی کار  خودرو سازانی مانند رنو، بی ام و، فورد و آئودی را برای مونتاژ قطعات جذب کند.

بلغارستان به دلیل برخورداری از معادن فولاد و دشت های آفتابگردان  یکی از کشورهای مهم اتحادیه اروپا است.
اگر قصد دریافت ویزا از طریق کارآفرینی را دارید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

اقامت بلغارستان +تضمینی-2021

مالیات بردرآمد ثابت در کشور بلغارستان 10 درصد از سایر کشور های اتحادیه اروپا کمتر است

sarmaye

پیشنهاد ویژه سرمایه گذاری

dars

اقامت از طریق تحصیل بلغارستان

تحصیل در کشور بلغارستان یکی دیگر از راه هایی هست که شما می توانید اقامت بلغارستان +تضمینی-2021 را دریافت کنید .

کشور بلغارستان به دلیل برخورداری دانشگاه های بین المللی و معتبر توانسته هر ساله دانشجویان زیادی از کشورهای مختلف را جذب کند.

با کمی جست و جو در فضای اینترنت خواهید یافت که دانشگاه های بلغارستان از اعتبار علمی بالایی برخوردار هستند.

پس از اتمام تحصیل در کشور بلغارستان، دولت این کشور مدتی را به شما فرصت خواهد داد تا به جستجوی کار در این کشور بپردازید و چنانچه شغل مورد نظر را یافتید پس از ۳ سال کار کردن در بلغارستان اقامت دائم این کشور را بدست آورید.

دانشگاه تکنیکال صوفیا

این دانشگاه دارای 11 دانشکده اصلی می باشد.

دانشکده اتوماسیون
دانشکده مهندسی الکترونیک و فناوري
دانشکده مهندسی برق
دانشکده مهندسی برق و ماشین آلات برقی
دانشکده سیستم هاي کنترل و رایانه
دانشکده ارتباطات و فناوري هاي ارتباطات
دانشکده مهندسی مکانیک
دانشکده فنی ماشین
دانشکده مدیریت
دانشکده حمل و نقل
3 دانشکده در پلوودیو:
دانشکده ریاضیات کاربردي و انفورماتیک
دانشکده الکترونیک و اتوماسیون
دنشکده مهندسی مکانیک و دستگاه

اقامت بلغارستان +تضمینی-2021
dars

تحصیل بدون مدرک زبان

dars

مدرک مورد تایید اتحادیه

dars

تحصیل به زبان انگلیسی

دانشگاه مدیکال صوفیا

این دانشگاه در صوفیا بلغارستان قرار دارد و در سال 1971 تاسیس شد. دانشگاه مدیکال صوفیا جزو قدیمی ترین دانشگاه های بلغارستان است.

اگر علاقه مند به تحصیل در این دانشگاهخ هیتید باید قبل از ورود به دانشگاه به مدت یک سال زبان بلغاری بخوانید، این دانشگاه بیشتر دروس خود را بلغاری آموزش میدهد.

اقامت بلغارستان +تضمینی-2021
sabtsherkat

ثبت شرکت در بلغارستان

ثبت شرکت یکی دیگر از راه هایی هست که شما می توانید اقامت بلغارستان +تضمینی-2021 را دریافت کنید.

رشد 4 ساله کشور بلغارستان نشان میدهد پیشرفت قابل توجهی در برنامه های مالی کشور و سرمایه گذاران خارجی دارد. برای ثبت شرکت شرکت در بلغارستان الزام به استخدام نیروی بلغار و شرکای بلغاری ندارید و می توانید بعد از گذشت 5 سال اقامت دائو را دریافت کنید.

یکی از نکات جالب در این کشور پایین بودن مالیات به میزان 10 درصد است که با توجه به این موضوع که شما در یک کشوری سرمایه گذاری می کنید که عضو اتحادیه اروپا است.

sabtsherkat

اقامت به عنوان همراه

اقامت بلغارستان +تضمینی-2021

اقامت بلغارستان از طریق همراه بدین معنی می باشد که چنانچه فردی از طریق تحصیل، کار و یا سرمایه گذاری وارد بلغارستان گردد قادر خواهد بود پس از مدت کوتاهی همراهان خود را که اعضای خانواده وی می باشند به خود ملحق کند.

مهاجرت به بلغارستان از طریق همراه وابسته به فرد اصلی می باشد و چنانچه این شخص مشکلی را در مسیر ایجاد نماید همراهان نیز قادر به دریافت ویزا نخواهند بود.

یکی دیگر از انواع ویزاهای همراه بدین صورت می باشد که یکی از خویشاوندانی که شهروندی بلغارستان را دارا می باشد با نشان دادن تمکن مالی لازم درخواست همراه نماید. شخص مورد نظر با مراجعه به سفارت درخواست ویزای همراه خواهد داد.

sabtsherkat

پاسپورت بلغارستان

برای دریافت پاسپورت کشور بلغارستان می بایست حداقل بیشتر از ۵ سال در این کشور زندگی کنید و زبان آن را بیاموزید. با داشتن پاسپورت بلغارستان به بسیاری از کشورهای دنیا بدون ویزا سفر خواهید نمود. در ضمن امکان کار، تحصیل و زندگی در سایر کشورهای اروپایی را به صورت نا محدود خواهید داشت.

دریافت ویزای کشورهایی مانند کانادا و آمریکا با داشتن پاسپورت بلغارستان ساده تر خواهد بود و حق مالکیت زمین در کشورهای عضو اتحادیه اروپا را خواهید داشت. در برخی از برنامه های سرمایه گذاری در بلغارستان فرد با پرداخت هزینه بیشتری قادر به دریافت سریع شهروندی بلغارستان خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *